Külmik, Bosch / kõrgus: 161 cm, KDV29VW30 903931809

Külmik, Bosch / kõrgus: 161 cm, KDV29VW30 903931809 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
529 €
709 €
Säästad 180 €
-25%
Bosch



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Energiatarve ja jõudlus Energiatõhususklass A++ (energiatõhususklasside vahemik alates A+++ kuni D) Kogumaht: 264 L Disain ja mugavus Elektroonilised LED-juhtnupud Külmik Jahekambri maht: 194 L 4 turvaklaasist riiulit, neist 2 muudetava kõrgusega Üks niiskusregulaatoriga sahtel VitaFresh - puu- ja köögiviljade värskus ja vitamiinid säilivad kauem. Spetsiaalne pudelirest, läikiv kroom LED-sisevalgustus Sügavkülmik Low Frost Sügavkülmutussektsiooni maht: 70 L Värskete toiduainete automaatne külmutus Külmutusvõimsus: 7 kg 24 h jooksul Külmapidavus elektrikatkestuse/ häire korral: 25 h Tehnilised andmed Eesmised tugijalad reguleeritavad, taga rullikud Uksehinged paremal pool, uksepoolsus vahetatav

Spetsifikatsioonid

264 l

267 l

39 dB

Ei

Kliimaklass SN-T

Üleval paiknev

70 l

25 h

Ei

1

71 l

Jah

4*

7 kg/24 h

Jah

2,4 m

Eraldiseisev

Ei

Parem

Jah

Valge

Bosch

160 W

10 A

204 kWh

A++

62kg

161cm

65cm

60cm

Ei

Jah

Jah

1

Temperatuur, Jah

660 x 730 x 1610 mm

220-240 V, 50 Hz, 10 A

194 l

Jah

Ei

196 l

4

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.