Gorenje NRK621CLI Eraldiseisev 339l A+ Elevandiluuvalge 999859074

Gorenje NRK621CLI Eraldiseisev 339l A+ Elevandiluuvalge 999859074

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
749 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

AdaptTech-jahutus - Toit püsib värskena 20% kauem
Kohanduv intelligentne süsteem jälgib, analüüsib ja salvestab külmkapi kasutamist nädalaste intervallide kaupa. Seejärel kohandatakse külmiku tööd, eelkõige seadistatud temperatuuri hoidmist ja sellest tulenevat voolutarbimist vastavalt kindlakstehtud kasutusmustrile. Kui uks avatakse, ei tõuse toidu temperatuur nagu tavalistes külmikutes, see aga pärsib bakterite teket.
FreshZone-sahtel - Hoiab toiduained kauem värskena temperatuuril u 3 °C
FreshZone-sahtel asub külmiku alumises osas, mis on kõige külmem koht. See on tavamudelitel valikuline funktsioon. Ventilaator hoiab temperatuuri umbes 3 °C juures. Toidul on siin hea, sest siin säilib selle värskus, lõhn ja värv kuni kaks korda tavalisest kauem.
Sahtel XXL SpaceBox - Piisavalt ruumi kõige suuremate mõõtmetega toidule
Kogu külmkapi kõige mahukam sahtel asub sügavkülmiku osas ja seal saab hoida ka kõige suuremate mõõtmetega toitu. Ideaalne selliste toitude külmutamiseks nagu kalkun, suured lihatükid, pitsakarbid ja terved koogid-tordid. Teine võimalus on sahtel eemaldada, mis annab veelgi ruumi juurde.

Spetsifikatsioonid

339 l

363 l

42 dB

Kliimaklass ST-T

Põhja peal asetsev

98 l

85 l

18 h

4*

Jah

3

Jah

Jah

5 kg/24 h

Jah

Jah

Jah

1

Klaas

LED

Parem

Elevandiluuvalge

Eraldiseisev

Jah

Jah

120 W

0,85 kWh/24 h

10 A

311 kWh

A+

75cm

72.5kg

200cm

64cm

60cm

265 l

Jah

254 l

Jah

5

Jah

Jah

2

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.