Külmik LG, GBB60PZFZS.APZQE 890062299

Külmik LG, GBB60PZFZS.APZQE 890062299 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
509 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Energiasäästlik lineaarne inverterkompressor
LG lineaarne inverterkompressor tähendab tõelist revolutsiooni külmiku sisemuses, kuni 32% energiasäästu, tipptasemel vastupidavust ja optimaalset temperatuurijuhtimist, mis kõik aitab toitu kauem säilitada.

Hoolitsege toidu eest NatureFRESH-i abil
LG NatureFRESH koosneb kolmest toitu säilitavast funktsioonist: FRESH Balancer, FRESH Converter ja NatureFRESH Cooling.

FRESH Balancer
Puu- ja köögiviljade külmikus värskena hoidmisel on õige niiskustaseme säilitamine võtmetähtsusega. LG FRESH Balancer’i sahtel on varustatud lihtsa lülitiga, mis reguleerib optimaalset niiskust kas puu- või köögiviljade pikemaks säilitamiseks.

FRESH Converter
Erinevad toiduained vajavad värskuse säilitamiseks erinevat temperatuuri, kuid kuidas see on ühes külmikus võimalik? LG vastus on FRESH Converter – sahtel, mis laseb valida õige temperatuuri kas liha, kala või köögiviljade jaoks.

NatureFRESH Cooling
LG NatureFRESH Cooling süsteem paneb õhu ringlema mitmetes kanalites – sedasi jahutatakse külmiku sisemust ühtlaselt. See tähendab võrreldes pooljääs süsteemidega kuni 76% paremat külma õhu ringlust.

Parim võimalik mugavus Teie köögi jaoks
LG muutis külmiku sisemust, andes Teile rohkem ruumi ja tehes toiduained lihtsamalt kättesaadavaks. Uute funktsioonide hulgas on täielikult volditav riiul, tipptasemel veiniriiul ja suurem sügavkülmuti ala.

2-astmeline volditav riiul
Uus ja senisest parem 2-astmeline volditav riiul annab ruumi kõikvõimalike asjade jaoks, sealhulgas ka pottidele ja pikkadele pudelitele.

Tipptasemel veiniriiul
Vastuseks Euroopa elustiilitrendidele, kus külmikut kasutatakse veini jahutamiseks, uuendas LG veiniriiulit sedasi, et sinna mahub nüüd kuni viis veinipudelit.

Suurem sügavkülmuti ala
LG laiendas ühte sügavkülmuti sahtlitest sedasi, et see mahutaks ka suuremahulisi toiduesemeid.

Smart Diagnosis™
Teie külmiku probleemid ei tähenda probleeme ka Teile. LG Smart Diagnosis™ võimaldab lihtsat tõrkeotsingut. LG kõnekeskuse esindajad suudavad suurema osa probleemidest lahendada juba telefoni teel, säästes sedasi aega ja kulusid.

Spetsifikatsioonid

343 l

375 l

Jah

10 °C

43 °C

37 dB

Kliimaklass SN-T

65cm

76cm

77kg

201cm

66.5cm

59.5cm

250 l

259 l

Jah

Jah

2

2

4

Jah

Jah

Jah

LED

266 kWh

Elektriline

A++

Jah

Põhja peal asetsev

93 l

116 l

16 h

4*

3

Jah

Jah

9 kg/24 h

Jah

90 °

Jah

Klaas

Jah

LED

Parem

Hõbe

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.