Külmik LG GBB61PZJZN, hõbedane 890793877

Külmik LG GBB61PZJZN, hõbedane 890793877 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €
529,95 €
Säästad 30,95 €
-6%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  • LINEARCooling – lineaarne inverterkompressor tähendab kuni 32% energiasäästu, tipptasemel vastupidavust ja optimaalset temperatuurijuhtimist, mis kõik aitavad toitu kauem säilitada.
  • DoorCooling – jääkapi esiosas asuvad ventilatsiooniavad, mis aitavad hoida temperatuuri.
  •  MultiFlow funktsiooni puhul voolab külma õhu voog läbi mitme ava, mis asuvad igal riiulil ja loovad ühtlaselt jahutatud keskkonna.
  • Smart Diagnosis võimaldab lihtsat tõrkeotsingut. LG kõnekeskuse esindajad suudavad suurema osa probleemidest lahendada juba telefoni teel, säästes sedasi aega ja kulusid.
  • FRESH Balancer'i sahtel on varustatud lihtsa lülitiga, mis reguleerib optimaalset niiskust kas puu- või köögiviljade pikemaks säilitamiseks.
  • FRESH Converter – sahtel, mis laseb valida õige temperatuuri kas liha, kala või köögiviljade jaoks.
  • Spetsifikatsioonid

    Ei

    Jah

    341 l

    374 l

    36 dB

    Kliimaklass SN-T

    254 kWh

    A++

    3

    Jah

    Põhja peal asetsev

    107 l

    16 h

    4*

    Ei

    127 l

    Jah

    12 kg/24 h

    Ei

    Jah

    68.2cm

    74.5cm

    70kg

    186cm

    68.2cm

    59.5cm

    2

    Ei

    234 l

    Jah

    247 l

    3

    LED

    Jah

    Roostevaba teras

    Jah

    Karastatud klaas

    LED

    Jah

    Hall

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.