Külmik NoFrost, Liebherr / kõrgus: 201 cm, CNBS4015-20 999820182

Külmik NoFrost, Liebherr / kõrgus: 201 cm, CNBS4015-20 999820182

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
999 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

NoFrost
Sulatusvaba süsteem ventilaatoriga, mis takistab jää ja härmatise teket külmutusseadme sisepindadele. NoFrost tehnoloogia pakub pikaajalisemat ja ohutut toidusäilitamist, hoides sisepinnad stabiilselt jäävabad.

Eraldiseisev jahutus
Liebherri külmik-sügavkülmadel on eraldiseisvad jahutussüsteemid, mille tõttu ei mõjuta ühe seadme töö teist. Ka siis kui sügavkülma toimimine peaks olema häiritud, ei mõjuta see mingil määral külmiku jahutustsüklit.

SmartSteel
Peaaegu kõigil roostevabast terasest ustel on SmartSteel pind, mis vähendab märgatavalt sõrmejälgede nähtavust. Tänu kõrgkvaliteetsele roostevabale viimistlusele on seda pinda äärmiselt kerge puhastada ja ühtlasi on see ka vastupidavam kriimustustele.

PowerCooling Süsteem
PowerCooling süsteem jahutab väga kiirelt maha äsja külmikusse asetatud toidu ja loob ühtlase temperatuuri kogu külmikus. Ukse avamisel lülitab ukse kontaktlüliti ventilaatori välja. See aitab säästa väärtuslikku energiat.

Pudeliriiul
Pudeliriiul võimaldab hõlpsasti pudeleid hoiustada, ilma et need ruumi võtaksid.

SuperFrost funktsioon
Automaatne SuperFrost funktsioon teeb külmutamise lihtsaks ja säästab ka energiat. See langetab temperatuuri kiiresti -32 °C juurde. Pärast soovitud temperatuuri saavutamist naaseb sügavkülmik automaatselt tavarežiimile. Nii välditakse tarbetut energiakulu.

Spetsifikatsioonid

18.0 h

11.0 kg

SN-T

automaatne

automaatne

jah

jah

39.0 dB

356.0 l

269.0 l

87.0 l

76.5 kg

201.0 cm

62.5 cm

60.0 cm

A++

252.0 kW

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.