Külmik Whirlpool WDNF93DKSH 890680467

Külmik Whirlpool WDNF93DKSH 890680467 Whirlpool

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
609 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Maitseka disaini ja puutetundliku juhtimisega Whirlpool'i külmikul on:6th Sense Fresh Control - toit säilib kuni 4 korda kauem sama värskena nagu ostupäeval. Jälgib temperatuurimuutust ja taastab vajaliku temperatuuri tavalisest külmikust 5 korda kiiremini. 6th Sense Fresh Control tehnoloogia hoiab külmikus ka ideaalset niiskusetaset toidu loomuliku niiskusesisalduse säilitamiseks.
Elektrooniliselt reguleeritav Fresh Box 0° sahtel. Täiuslik tehnoloogia toidu värskuse pikaajaliseks säilitamiseks, temperatuur 0°C koos õige niiskustasemega, parim säilitustemperatuur värskele lihale ja kalale, soovi korral saab funktsiooni välja lülitada ja kasutada sahtlit tavalise külmikusahtlina.
Total No Frost funktsioon - jäävaba tehnoloogia
MultiFlow tehnoloogia - külma õhu voog voolab läbi mitme ava, nii on külmik ühtlaselt jahutatud 
Paremale poole avanevate uste poolsus on vahetatav. 3 riiulit, veiniriiul, 2 läbipaistvat köögiviljakasti, 3 ukseriiulit, munarest4 tärniline sügavkülmik

Spetsifikatsioonid

A+++

3

Jah

Jah

Jah

Jah

201.0 cm

68.0 cm

60.0 cm

39 dB

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.