SBS-külmik NoFrost, LG / kõrgus: 179 cm 890177363

SBS-külmik NoFrost, LG / kõrgus: 179 cm 890177363 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

IHTSAM JUURDEPÄÄS 600-liitrisele MEGAMAHUTAVUSELE
Tõeliselt suur 600-liitrine mahutavus võimaldab paremat organiseerimist ja nutikamat hoiustamist. Varuge ja hoidke kõike vajalikku.

Värskelt uuendatud Door-in-Door™
Door-in-Door™ funktsioon võimaldab lihtsamat juurdepääsu jookidele ja suupistetele. Door-in-Door™ funktsiooni tipptasemel õhukese raamiga jääb sisemusse 9% enam ruumi ning täiendavad riiulid on veel üks lisavõimalus külmiku organiseerimisel. Seejuures kaotate aga 46,5% vähem külma õhku.


Värskelt uuendatud Door-in-Door™
Door-in-Door™ funktsioon võimaldab lihtsamat juurdepääsu jookidele ja suupistetele. Door-in-Door™ funktsiooni tipptasemel õhukese raamiga jääb sisemusse 9% enam ruumi ning täiendavad riiulid on veel üks lisavõimalus külmiku organiseerimisel. Seejuures kaotate aga 46,5% vähem külma õhku.*

Toidu ülemäärane niiskus aurustub ja kondenseerub toidu ümber kogunemise asemel restile. Sedasi säilib kastis õige niiskustasakaal.

LG ainulaadne FRESH Balancer™ sulgeb köögiviljakasti ja säilitab niiskustaseme optimaalsel tasemel, säilitades köögi- ja puuviljad kauem värskena.

LG ainulaadne lineaarne inverterkompressor kasutab tavapärase mehaanilise mootori asemel lineaarset kolbmootorit. See tähendab vähem sisemist hõõrdumist ja 32% väiksemat energiakulu. LG lineaarsele inverterkompressorile laieneb ka 10-aastane garantii.

LG lõi Smart Diagnosis™ tehnoloogia, aitamaks kiirelt ja õigesti diagnoosida ja lahendada kõiki võimalikke külmikuga seotud proleeme. See uus rakendus näitab lisaks veaotsingu teabele ka hoolduse seisukorda ja üldisi nõuandeid.

Spetsifikatsioonid

2,2 m

419 kWh

A+

196 l

Side-placed

10 h

4*

Jah

4

Jah

2

1

12 kg/24 h

Jah

405 l

Jah

Jah

3

2

7

Jah

601 l

Jah

Ei

39 dB

Jah

T

73.3cm

124kg

179cm

61cm

91.2cm

Kahepoolne

Jah

Door-in-Door topeltuksega

R600a

Klaas

Jah

LCD

LED

Must

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.