Vertikaalne sügavkülmik Beko RFNE312E33X, hõbedane 999860619

Vertikaalne sügavkülmik Beko RFNE312E33X, hõbedane 999860619 Beko

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
549 €
599 €
Säästad 50,00 €
-8%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Disain
Karbikujundus: Eraldiseisev
Tüüp: Püstine
Toote värv: Roostevaba teras
Ukse hing: Parem
Ümberpööratavad uksed: Jah
Vahetatav sügavkülmik: Ei
Sügavkülmiku riiulite/korvide arv: 8
Sisseehitatud ekraan: Jah
Toimimine
Külmutusvõimsus: 20 kg/24 h
Müratase: 42 dB
Sügavkülmiku netomahutavus: 275 l
Kliimaklass: Kliimaklass SN-T
Hinnang: 4*
Säilitamise aeg elektrikatkestuse ajal: 30 h
Kiirkülmutuse funktsioon: Jah
Külmumisvastane süsteem: Jah
Sügavkülmiku brutomahutavus: 312 l
Ergonoomika
Sisetuli: Jah
Avatud ukse alarm: Jah
Lambi tüüp: LED
Juhtme pikkus: 2,15 m
Lapselukk: Jah
Võimsus
Energiatõhususe klass: A++
AC-sisendsagedus: 50 Hz
Ühendatud koormus: 75 W
Aastane energiakulu: 255 kWh
AC-sisendpinge: 230 V
Energiatarbimine: 0,699 kWh/24 h
Vool: 0,45 A
Kaal ja mõõtmed
Sügavus: 650 mm
Laius: 595 mm
Kõrgus: 1850 mm
Kaal: 77,5 kg

Spetsifikatsioonid

Jah

275 l

30 h

4*

Jah

312 l

42 dB

20 kg/24 h

Kliimaklass SN-T

Jah

Jah

Jah

2,15 m

LED

75 W

50 Hz

0,45 A

0,699 kWh/24 h

230 V

255 kWh

A++

77.5kg

185cm

65cm

59.5cm

Jah

Ei

Jah

8

Parem

Roostevaba teras

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.