Bosch Serie 4 GSN36VI3P sügavkülmik Eraldiseisev Püstine Roostevaba teras 242 l A++ 890682042

Bosch Serie 4 GSN36VI3P sügavkülmik Eraldiseisev Püstine Roostevaba teras 242 l A++ 890682042 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
629 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  •  NoFrost – jäävaba tehnoloogia. Funktsiooni NoFrost abil juhitakse niiskus sügavkülmutusosast välja. Tulemus – kuiv õhk. See takistab jää tekkimist seadme sisemuses ja härmatuse tekkimist toiduainetele.* VarioZone – rohkem paindlikkust tänu rohkete kasutusviisidega klaasriiulitele ja sahtlitele sügavkülmiku sektsioonis.* FreshSense-andurid kontrollivad ja juhivad pidevalt külmiku ja sügavkülmutusosa temperatuuri. Tulemuseks on püsiv tempearatuur, mis ei sõltu mingil moel ümbritsevast temperatuurist.* SuperFreezing-funktsiooniga külmutatakse tooted kiiremini. Pärast soovitud temperatuuri saavutamist naaseb sügavkülmik automaatselt tavarežiimile.* MultiAirflow tekitab ühtlased ja pehmed õhuvood kõigil sügavkülmiku tasanditel.* VitaControl – püsiv temperatuur intelligentse sensortehnoloogia abil.* EasyOpen ventiil lihtsustab ukse avamist.* Bigbox-sahtlis on ruumi ka suurtele hoiuanumatele.
  • Spetsifikatsioonid

    90 W

    50 Hz

    10 A

    220 - 240 V

    237 kWh

    A++

    242 l

    25 h

    Jah

    255 l

    Jah

    Jah

    Jah

    42 dB

    Jah

    Kliimaklass SN-T

    Jah

    Jah

    Jah

    Jah

    Jah

    2,3 m

    78kg

    186cm

    65cm

    60cm

    Jah

    7

    Ei

    Klaas

    Parem

    Roostevaba teras

    Eraldiseisev

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.