Liebherr Gsl 1223 Eraldiseisev Püstine 98l A+ Hall, Hõbe 999860456

Liebherr Gsl 1223 Eraldiseisev Püstine 98l A+ Hall, Hõbe 999860456

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SmartFrost: lihtne sulatamine, sisepind sile ja kergestipuhastatav VarioSpace: väljavõetavate sahtlite ja klaasist vaheriiulitega SuperFrost: Automaatne kiirkülmutus funktsioon muudab külmutamise lihtsaks ja säästab energiat. Sügavkülm vähendab temperatuuri -32 ° C ja s Niipea, kui toit on täiesti külmutatud , automaatne SuperFrost funktsioon lülitab tagasi normaalseks režiim pärast max .65 tunniks ja seega aitab säästa elektrit. Liebherri tehnoloogia tagab toidu külmutamise isegi siis, kui ümbritsev temperatuur langeb alla 0°C. Nii saate hoida oma sügavkülmikut garaažis/keldris/panipaigas teades, et sügavkülmik on võimeline edasi töötama kuni -15°C.

Spetsifikatsioonid

1,6 m

98 l

98 l

26 h

4*

Ei

43 dB

11 kg/24 h

Kliimaklass SN-T

0,9 A

220 - 240 V

190 kWh

A+

59.2cm

113.2cm

71.1cm

38kg

85.1cm

62.4cm

55.3cm

Jah

Nööbid

Jah

Parem

Hall, Hõbe

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.