Mikrolaineahi, Electrolux, EMS21400S 903910039

Mikrolaineahi, Electrolux, EMS21400S

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Mikrolaineahi, Electrolux, EMS21400S 903910039

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
93,73 €
124€
Säästad 30,27€
-24%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

See mikrolaineahi võimaldab teile isegi enamat. Lisaks standardsetele mikrolaineahju funktsioonidele omab see ka integreeritud kvartsgrilli - kui te soovite, et toit oleks kenasti pruunistatud ja krõbe.

Sellel mikrolaineahjul on hõlpsasti kasutatavad keeratavad ja tavalised nupud. Kasutusmugavust lisab ka LED-menüünäidik, mis võimaldab kõigil parameetritel silma peal hoida.

Pärast soovitud küpsetusprogrammi valimist võib teil olla soov toimuval silma peal hoida. Seepärast on sellel mikrolaineahjul käepärane digitaalne ekraan, mis annab teile tagasisidet ja teavitab valitud programmi olekust.

Spetsifikatsioonid

Nööbid, Pöörlev

Jah

Jah

Nööp

27cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Vasak

800 W

Jah

Hõbe

21,23 l

1000 W

Lauapealne

Ei

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

1250 W

28.7cm

42.2cm

48.5cm

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.