Integreeritav mikrolaineahi Bosch (21 L), BFL634GW1 890445653

Integreeritav mikrolaineahi Bosch (21 L), BFL634GW1 890445653 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
459 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mikrolaineahju ja kuumutusrežiim
• Sisemaht: 21 L
• Keraamiline põhi
• Invertertehnoloogia - ühtlane soojendamine
• AutoPilot
• Automaatprogrammide arv: 7
• Maksimumvõimsus: 900 W; 5 mikrolainerežiimi võimsuse sätet (90 W,180 W,360 W,600 W,900 W); Invertertehnoloogia
Disain
• TouchControl - sensorlülititega juhtimine
Mugavus
• LED valgusti
• Käivitusnupp
• Pöörduks
AutoPilot
Valige vastavalt roale automaatne küpsetusprogramm, täpsustage, kuidas soovite seda valmistada (nt pooltoores), sisestage kaal ning vajutage nuppu Start. Ahi valib automaatselt õige temperatuuri ja küpsetusaja. Sõltuvalt mudelist saab valida kuni 70 retsepti vahel.
Intelligentne invertertehnoloogia
Pidev mikrolaineenergia tootmine võimsustasemel alates 360 vatist (ühtlane soojendamine). Tänu sellele valmivad toidud 360 vati juures paremini ja ka sulatamine võtab kuni 30% vähem aega. Samuti on sulatamine kiirem 90/180 vati juures.
InnoWave tehnoloogia
Uue põlvkonna innoWave mikrolaineahjudel on nelinurksed põhjad, kus alumise plaadi asemel pöörleb hoopis mikrolaineid tekitav antenn. InnoWave tehnoloogia soojendab toitu õrnemalt ja ühtlasemalt. Võrreldes meie vanade mikrolaineahjudega kulutab see 30% vähem aega ja energiat.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Digitaalne

Puudutus

1,5 m

TFT-ekraan

Alla

900 W

Valge

21 l

Sisseehitatud

7

Jah

1220 W

50/60 Hz

10 A

220-240 V

600 x 300 x 362 mm

350 x 270 x 220 mm

16kg

38.2cm

31.8cm

59.4cm

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.