Mikrolaineahi LG MS23NECBW 890599966

Mikrolaineahi LG MS23NECBW 890599966 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

 NeoChef™ 23L mikrolaineahi
Põhiomadused
Smart Inverter
Ühtlane kuumutamine
Ühtlane sulatus
Kiire küpsetamine
Mitmesugune küpsetamine

LG Smart Inverter tehnoloogia tagab täpse küpsetusvõimsuse
erinevate toiduainete senisest kiiremaks soojendamiseks ja sulatamiseks.
Täpne temperatuurijuhtimine võimaldab küpsetada mitmeid erinevaid roogi, mida mikrolaineahjud varem ei suutnud.

Täpse temperatuurijuhtimise abil saab iga roog soojaks ühtlasel temperatuuril ning eine on rahuldustpakkuvam ja maitsvam.

Ühtlane sulatus
Täpselt ülesandeks sobiva temperatuuri valimine võimaldab liha sulatada täielikult ja ideaalsemalt kui kunagi näinud olete.

Mahutavus
23l

Mikrolaineahju tüüp
Solo

Väljundvõimsus
1000W

Võimsustarve (mikrolained)
1150W

Ekraani tüüp
LED puutetundlik

Easy Clean Coating (antibakteriaalne kate)

Programmid
Röstimine
8

Pehmendamine/sulatus
3

Kontroll ja soojendus
3

Inverteriga sulatamine
2

Sulatamine ja küpsetamine
4

Auruküpsetus
8

Mõõdud: L x S x K
476 x 272x 346 mm

Mass
8.6kg

Spetsifikatsioonid

8.6 kg

0.346 cm

0.272 cm

0.476 cm

Vabaltseisev

valge

+

1150 W

5

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.