Mikrolaineahi Samsung ME87M/BAL, roostevaba teras 890422180

Mikrolaineahi Samsung ME87M/BAL, roostevaba teras 890422180 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
84,95 €
109 €
Säästad 24,05 €
-22%
Allahindlus kehtib 29.08.2019 - 26.09.2019
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Eco-režiim
Maailma madalaima energiakuluga ooterežiimis saate säästa 40% ooterežiimi energiast.

Suur kriimustuskindlus
Keraamiline sisekate on vastupidav ja tugev, olles seitse korda kriimustus- ja roostekindlam kui muud mikrolaineahjude sisekatted. Seega püsib sisekate justkui uus ka pärast pikemat kasutamist.

Kiire sulatus
Kiire sulatuse suurepärane funktsioon võimaldab sulatada külmunud toidu kiiresti ja ühtlaselt. Toit ei muutu vesiseks. Külmutatud toit on pärast sulatamist võimalikult värske. Nii saate koos perega nautida maitsvat toitu alati, kui seda soovite.

Keraamiline sisemus
Samsung kasutab keraamilist emaili selle funktsionaalsuse tõttu.
Keraamiline sisekate on äärmiselt sile, võimaldades siseseintelt rasva ja õli hõlpsalt eemaldada.

Väljundvõimsus (max)
800 W

Toitekulu (mikrolained)
1150 W

Ekraani tüüp
LED

Juhtimismeetod
Puutenupp

Ukse avamise tüüp
Nupp

Mikrolainete jaotus
Pöördalus

Võimsuse aste
6

Avause sisemus
Keraamiline emailkate

Maht
23 liitrit

Automaatne küpsetus
1. Värsked köögiviljad 2. Külmutatud köögiviljad 3. Kooritud kartulid 4. Koorega kartulid

Meeldetuletuse lõpusignaal
Kella süsteemi valik (12/24 h)
Lapselukk

Maksimaalne küpsetusaeg
99 min

Avaus (L x K x S)
330 x 211 x 324 mm

Välismõõtmed (L x K x S)
489 x 275 x 339 mm

Kaal
Neto
12,0 kg

Spetsifikatsioonid

11.5 kg

0.489 cm

27.5 cm

33.9 cm

48.9 cm

23.0

Jah

Kuupakkumine

roostevaba

800

Keraamiline email

Automaatsed küpsetusprogrammid, Sulatusprogramm

800

6

Vabaltseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.