Nõudepesumasin Whirlpool WFC3C26X 890468439

Nõudepesumasin Whirlpool WFC3C26X 890468439 Whirlpool

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

6TH SENSE TEHNOLOOGIA
Eelpesu ei ole vaja. 6th SENSE tehnoloogia tagab laitmatu pesutulemuse ilma eelpesu, leotamise ja käsitsi küürimiseta ning vähendab samas efektiivselt veetarvet ja kulusid.

14 NÕUDEKOMPLEKTI
Kogu ruum, mida vajate. Sellesse Whirlpooli nõudepesumasinasse mahub korraga 14 mitmekülgset nõudekomplekti, et teile oleks alati tagatud kogu pesuruum, mida vajate.

VAIKNE
Vaikne talitlus. See Whirlpooli nõudepesumasin on disainitud tagama laitmatut pesutulemust madalaima võimaliku müratasemega.

6TH SENSE TEHNOLOOGIA
Eelpesu ei ole vaja. 6th SENSE tehnoloogia tagab laitmatu pesutulemuse ilma eelpesu, leotamise ja käsitsi küürimiseta ning vähendab samas efektiivselt veetarvet ja kulusid.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

67.5cm

47kg

85cm

60cm

60cm

Roostevaba teras

Jah

Must, Roostevaba teras

Nööbid

1,55 m

1,5 m

Jah

Korv

Roostevaba teras

1,3 m

Staatiline

Eraldiseisev

8

60 °C

Jah

Jah

3

24 h

Ökonoomne, Klaas/õrn, Intensiivne, Öö, Eelpesu, Kiire

A

46 dB

14 asukohta

9 l

0,5 W

50 Hz

10 A

220 - 230 V

265 kWh

2520 l

A++

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.