Integreeritav nõudepesumasin Brandt VH1505J 999853437

Integreeritav nõudepesumasin Brandt VH1505J 999853437

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
409 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Viitstart võimaldab masina tööle panna  3/ 6/ 9 või 12 h pärast.Pesemistemperatuurid: 35/ 50/  60/  70 C°.Reguleeritav ülemine korv.6 pesuprogrammi:Intensiivpesu - tugevalt määrdunud nõude pesuks.automaatprogramm - valige lihtsalt automaatprogramm ja masin teeb ülejäänu. ECO - nõude pesu toimub 50 C° juures.OptiA 60 min. - 1 h pikkune päevapesu. Sobib normaalselt määrdunud nõude pesuks.Klaasipesu - sobib klaaside pesukas ja kergelt määrdunud nõudele.Kiirprogramm - 30 minuti pesu kergelt määrdunud nõudele.

Spetsifikatsioonid

175 min

Jah

12 h

Automaatne, Klaas/õrn, Intensiivne, Kiire

A

45 dB

13 asukohta

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei ole kohaldatav

Ei

Full size (60 cm)

Must

Nööbid

Jah

1,5 m

1,5 m

Jah

Roostevaba teras

Täielikult integreeritud

50 Hz

0,92 kWh

10 l

10 A

2150 W

230 V

262 kWh

2800 l

A++

82cm

87cm

60cm

58cm

64.5cm

43kg

81.5cm

55cm

60cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.