Täisintegreeritav nõudepesumasin Bosch, SMV45AX00E 890445785

Täisintegreeritav nõudepesumasin Bosch, SMV45AX00E 890445785 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
389 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

40° klaasipesuprogramm

Uus klaasipesuprogramm Klaasipesu 40° peseb ja kuivatab ka haprad kristallklaasid ettevaatlikult ja õrnalt – klaasid saavad kauni sära. See toimub tänu madalatele temperatuuridele, eelkõige on kohandatud loputusprotsessis kasutatavaid temperatuure, ja pikendatud kuivatusprotsessile. Säravad klaasid ja märkide puudumine kuivatusprotsessist räägivad selget keelt – programm peseb õrnalt ja saavutab särava tulemuse.

Mahutab kuni 12 nõudekomplekti.

InfoLight
Punane täpp põrandal seadme ees näitab, kas täisintegreeritud nõudepesumasin töötab veel või on töö lõppenud.

Koguseandur
Pöördeloendur mõõdab veetaset. Kui seadmes on palju nõusid, on vaja suuremat veekogust, et neid üle loputada, ja veetase alaneb. Siis lisatakse vett juurde. Kui seadmes on vähem nõusid, on nende pesemiseks vaja vähem vett. Niiviisi tagab koguseandur optimaalse veekasutuse isegi poole täitumuse või veelgi väiksema nõudekoguse korral. See säästab nii aega kui ka energiat.

Viitstardi seadmine
Algusaja viitstardi funktsiooniga saab programmi algusaega soovi korral edasi lükata. Niiviisi saate seadme käivitada ükskõik millisel ajal ööpäeva jooksul. Peale selle on kogu programmi töö jooksul näidikule kuvatud täpne järelejäänud tööaeg.

Spetsifikatsioonid

Jah

5

210 min

Jah

24 h

Jah

Automaatne 45-65 ºC, Ökonoomne, Klaas/õrn, Intensiivne, Kiire

A

Jah

48 dB

12 asukohta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0,1 W

0,9 kWh

9,5 l

258 kWh

2660 l

A++

81.5cm

55cm

59.8cm

Full size (60 cm)

Ei ole kohaldatav

Roostevaba teras

Jah

Jah

Jah

Täielikult integreeritud

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.