EFB60460OX Electrolux 890055920

EFB60460OX Electrolux 890055920

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Värske õhk detsibellideta
Söömishetked võiksid olla mõnusad koosviibimised õhupuhasti hääleka sekkumiseta. Electroluxi õhupuhasti Breeze-funktsioon hoiab õhu värskena peale söögitegemise lõpetamist, lubades teil nautida elu tõelisi mõnusid - kokkamist ja vestlust.

Värskendab teie kööki, kiiresti
Tõhus söefilter hoiab teie köögi õhu värskena. Peale suuremat kasutamist saab filtrit uuendada täisvõimsuseni seda ahjus töödeldes. Nii on õhk puhas, päev päeva järel.

Tänu LED-valgustusele näete kõiki hõrgutavaid roogi paremini
Säästlikud sisseehitatud LED-lambid valgustavad teie pliiti eredalt - nii saate mugavalt jälgida roogade valmimist.

Hõlbus juhtimine nuppude abil
Intuitiivne juhtimine õhupuhasti esiserval asuvate nuppude abil.

Spetsifikatsioonid

3

Mehhaaniline

Turbo funktsioon

56.4

C

B

Seinale

Mehaaniline

2 x 2,5 W

A

150

+

TYPE15

B

256 - 603m³/h

roostevaba

15.7 kg

64.5 cm

50.0 cm

59.8 cm

B

69

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.