Õmblusmasin TOYOTA Oekaki, punane 903910909

Õmblusmasin TOYOTA Oekaki, punane 903910909

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Õmblusmasin Toyota Oekaki 50 Renaissance - selle uue õmblusmasina nimi Oekaki tuleb jaapani keele sõnast "Joonistama". Oekaki nimeline funktsioon on üks selle imelise õmblusmasina erilisi funktsioone, mille abil saab õmmelda vabakäe tikandeid. Vajutades masinal nuppu nimega Oekaki, valib väike kompuuter masinas sulle vabakäe õmblemise viisi.

Nüüd jääb üle vaid harjuda erilise operatsioonisüsteemiga: Õmblusmasina jalapedaal ei tööta enam kui kiiruse regulaator, vaid reguleerib nüüd piste tihedust ja laiust. Ja nüüd saad joonistada niidiga kangale erinevaid kujundeid ja mustreid, kuigi soovitame eelnevalt, kui ei ole veel harjunud masinaga, joonistada kangale muster ette.

Muidugi on Oekaki masin ka paljude funktsioonidega standartne õmblusmasin, kus mõned pisted õmbleb masin isegi automaatselt. Spetsiaalne teksade õmblemise pressjalg võimaldab õmmelda läbi kaheteistkümne kihilise teksariide. Oekaki õmblusmasinat on saadaval kolmes värvitoonis: punane, roheline ja must.

Maailma suurim autotootja on valmistanud ka õmblusmasinaid aastast 1946.
- Õmblusmasina omadused: 50 erinevat pisteprogrammi õmblemiseks ja kaunistuseks
- SuperJeans seeria masinate tehnoloogia - aitab õmmelda korraga üle 12 kihi
- Jämeda niidi kasutamise võimalus tugevate õmbluste tegemiseks
- 1-etapiline nööpauk
- Kiiruse reguleerimise nupud
- Reguleeritavad piste laius ja piste pikkus
- Tagurpidiõmbluse nupp
- Kiirjuhend piltidena masina niidistamiseks ja kasutamiseks
- Allalastav riidesöötja hammastik
- Start/Stop nupud
- Nõel
- ülal/all nupud
- Digitaalne pistete näidik
-Nõela niidistaja OEKAKI (vabakäe tikkimine) funktsioni omadused: Oekaki nupu abil valid soovitud vabakäe tikkimise seade
- Muudetav piste laius, mis muutub vastavalt jalapedaali kasutamisest ning annab sulle rohkem võimalusi luua erilisi vabakäe tikandeid
- Jäljenduspisted (pisteprogramm A3 Oekaki väljas) koos automaatse niidipinge süsteemiga

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.