Õmblusmasin Toyota SUPERJ15, must 903931692

Õmblusmasin Toyota SUPERJ15, must

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Õmblusmasin Toyota SUPERJ15, must 903931692 Toyota

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
249 €
Säästad 100 €
-40%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lihtne ja kergesti kasutatav Toyota SUPERJ15 elektromehaaniline õmblusmasin on varustatud mugava valikukettaga, mille abil saab kiiresti õmblustüüpi valida või vahetada. Vastupidav masin õmbleb kuni 12 kihti riiet. Spetsiaalse teksade õmblemiseks mõeldud pressjala abil on võimalik teha täiuslikke teksaõmblusi.
Õmblemise hõlbustamiseks on masinal horisontaalne poolisüsteem ja automaatne nõelasilmaniidistaja. Toyota õmblusmasina integreeritud kiirjuhised võimaldavad probleemolukorras kiirelt õige lahenduse leida, ilma, et oleks vaja kasutusjuhendit välja otsida. Õmblusmasina väljatöötamisel on suurt tähelepanu pööratud selle ergonoomikale ja kasutusmugavusele. Toyota SUPERJ15 õmblusmasin on oma konstruktsioonilt tugev ja vastupidav ning sellel on 3-aastane garantii.
TOYOTA SUPERJ15:
15 õmblusvalikut, erinevad tava-ja kaunistusõmblused
Läbistab kuni 12 kangakihti
Drop-in bobbin horisontaalne poolimissüsteem
Automaatne nõelasilmaniidistaja
Integreeritud kiirjuhised
Kaasas 2 teksariide nõela
Mõõdud: 41 x 19,8 x 29,4 cm
Kaal: 4,9 kg
3-aastane garantii

Spetsifikatsioonid

Jah

4-astmeline

Pöörlev

Ei

15

3

Õmblemine

Must

Nööpaugu tald

Elektriline

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.