Overlok Brother, M343D 904100503

Overlok Brother, M343D 904100503 Brother

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €
399 €
Säästad 120 €
-30%
. . ALEhopp Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Klassikalised äärestusõmblused
Overlokil on 4-niidiline äärestusõmblus kangaservade kokkuõmblemiseks-äärestamiseks, 3-niidilised äärestused kangaservade puhastamiseks, rullpalistus ja kitsas äärestus õhukeste kangaste servade viimistlemiseks ning lameõmblus kaunistamaks Sinu õmblustöid.

Lihtne ja kiire niidistamine
Järgi masinal olevat värvilist niidistamisjuhist või sõlmi niidiotsad ja tõmba niidid läbi juhikute.

Laitmatud äärestused mistahes kangal
Parima tulemuse saavutamiseks on Sinu käsutuses regulaatorid piste pikkuse (2 - 4 mm) ja laiuse (2,3 – 7 mm), presstalla surve ja niidi pinge reguleerimiseks. Kasutades diferentsiaalsööte regulaatorit, on tulemuseks väljavenitamata venivate kangaste servad ning kroogeteta õhukeste kangaste servad.

Lõikuriga ja lõikurita õmblemine
Kasuta lõikurit kangaservade puhtaks lõikamiseks. Vajadusel keera ülatera alumisse asendisse ja õmble ilma kanga serva lõikamata.

Vabavars
Masina tööpind on hõlpsasti muudetav torujate detailide õmblemiseks.

LED-valgustus
Masina tööpind on efektiivselt valgustatud.

Komplektis
Nõelad nr. 80 ja 90, kuuskantkruvikeeraja, võrk niidirullile (4 tk.), niidirulli hoidja (4 tk.), pintsett, puhastuspintsel, pehme kate, pedaal, DVD õpetusvideoga.

Spetsifikatsioonid

Jah

8

Jah

Dekoratiivsed õmblused, Õmblused venivale kangale

Pehme

Overlok

Mehhaaniline

Jah

6.46 kg

., ., ALEhopp, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.