Eestlaetav pesumasin LG 6,5kg 1200p/ min A+++ F2WN4S6N0, valge 903932252

Eestlaetav pesumasin LG 6,5kg 1200p/ min A+++ F2WN4S6N0, valge 903932252 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329,95 €
419,95 €
Säästad 90,00 €
-21%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  • A+++ -20% energia
  • 6,5 kg, 1200 p/min
  • Inverter Direct Drive mootor ( 10 a garantii)
  • 6 Motion innovatiivne pesemistehnoloogia
  • AI DD™ tuvastab lisaks kaalule ka kanga pehmuse ja valib kanga jaoks optimaalseimad liigutused täiesti sõltumatult
  • LG Smart Diagnosis™ ja NFC Control WiFi ( 9 + WiFi)
  • LCD displei pesu lõpuaja näidu ja viitstardi taimeriga
  • Mõõdud: 850 x 600 x 450 mm ( kõrgus / laius / sügavus)
  • Spetsifikatsioonid

    9240

    Jah

    +

    6.5 kg

    Jah

    Puuvill, Õrn pesu, Segapesu, Loputus+tsentrifuug, Vill

    Eraldiseisev

    +

    1200 RPM

    75

    59

    Jah

    Jah

    53

    Kiirpesu, Spordirõivad

    B

    0 /20/30/40/60/95 °C

    1200/1000/800/600/400/0

    A

    Eestlaetavad pesumasinad

    14

    Jah

    valge

    63.0 kg

    85.0 cm

    45.0 cm

    60.0 cm

    LED

    0.77

    A+++

    139.0 kW

    Jah

    Kuupakkumine

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.