Gorenje WS168LNST pesumasin Eraldiseisev Eest täidetav Valge 10 kg 1600 RPM A+++ 890627123

Gorenje WS168LNST pesumasin Eraldiseisev Eest täidetav Valge 10 kg 1600 RPM A+++ 890627123 Gorenje

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
639 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gorenje WS168LNST. Karbikujundus: Eraldiseisev, Laadimistüüp: Eest täidetav, Toote värv: Valge. Trumli mahutavus: 10 kg, Maksimaalne pöörlemiskiirus: 1600 RPM, Tsentrifuugimise klass: A. Energiatõhususe klass: A+++, Aastane energiakulu pesemisel: 190 kWh, Aastane veekulu pesemisel: 11314 l. Laius: 600 mm, Sügavus: 610 mm, Kõrgus: 850 mm. Pakendi laius: 640 mm, Pakendi sügavus: 690 mm, Pakendi kõrgus: 910 mm

Spetsifikatsioonid

0,3 W

2300 W

190 kWh

11314 l

0,96 kWh

10 A

0,3 W

A+++

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

A

14

52 dB

Jah

214 min

20 min

44 protsenti

Jah

10 kg

1600 RPM

77 dB

69cm

83.5kg

85cm

61cm

60cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Eest täidetav

Jah

Valge

69 l

Jah

Pöörlev, Puudutus

Jah

LED

Valge

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.