RDPD 107617 JKD EU Hotpoint 890076749

RDPD 107617 JKD EU Hotpoint 890076749

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
489 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  • Sümbol Ecotech eristab seadmeid, mis vastavad kõige rangematele energiatõhususe standarditele.* Woolmark Platinum Care on The Woolmark Company antav kõrgeima taseme tunnistus tootemargile, mis on saavutanud vastavuse nii rangetele kvaliteedistandarditele, et selle pesumasinad võivad pesta „ainult käsipesu” silte kandvaid rõivaid. See tulemus saadakse tänu unikaalsele ja patenteeritud pesemissüsteemile, mis ei hõõru kiude ja seega säilitab nende pehmuse isegi rohkem kui 20 pesutsükli järel.* Tänu Direct Injectioni eelsegamistehnoloogiale muudetakse pesuvahend juba esimestest minutitest vahuks, mille pesemisvõime on 60% suurem kui tavapärastel pesumasinatel. Selle tulemusena saate alandada pesemistemperatuuri ning saavutada vaid 20° juures 40° pesemise tulemuse, mis võimaldab pesta valget ja värvilist pesu koos. Madal temperatuur tähendab paremat hoolitsust värvide eest.
  • Spetsifikatsioonid

    12 000 / 20 400

    10

    7

    1600

    54/83

    19

    A

    Jah

    A

    16

    Jah

    71

    must

    66.0 kg

    0.605 cm

    85.0 cm

    54.0 cm

    60.0 cm

    Ecotech, Direct Injection, Woolmark Green, viitstart, vee ülevoolukaitse, kortsumisvastane kaitse, lapselukk

    230 / 1224

    85 x 59,5 x 54,5

    +

    A

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele
    • Omniva kuller
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.