Eestlaetav eraldiseisev pesumasin IWUD 41252 C ECO EU Indesit 890225206

Eestlaetav eraldiseisev pesumasin IWUD 41252 C ECO EU Indesit 890225206 Indesit

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
299 €
Säästad 50,00 €
-17%
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  •  Eco Time'i lisavalikuga ei ole mingit vajadust oodata täiskogust pesu, see valik on kasutamiseks iga kord, kui teil on vaja pesta kiiresti väiksem pesukogus. Lihtsalt peske kuni 3 kg kogus kergelt määrdunud puuvillaseid või sünteetilisi rõivaid u 30% vähema ajaga, kasutades kuni 40% vähem vett ja energiat.* Energy Saver – energiasäästu valik puuvillase, sünteetika ja teksariiete pesuprogrammi korral võimaldab teil saavutada optimaalseid pesutulemusi, säästes kuni 70% energiat.
  • Spetsifikatsioonid

    Jah

    Jah

    5720 l

    A++

    Eest täidetav

    Valge

    27 l

    Jah

    Vasak

    Valge

    Eraldiseisev

    16

    B

    Jah

    1200 RPM

    38.7cm

    52.5kg

    85cm

    32.3cm

    59.5cm

    LAO LÕPP

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.