Kuivati AEG / kuivatuskogus: 8 kg, T8DBG48S 890445617

Kuivati AEG / kuivatuskogus: 8 kg, T8DBG48S 890445617

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
559 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Raha tagasi garantii!
Proovige AEG T8DBG48S kuivatit ja kui see mingil põhjusel teie ootustele ei vasta, saate 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast raha tagasi.



Suure mahutavusega õrn ja tõhus kuivati kuivatab kõik teie rõivad hoolivusega! Kuivati, millel peate puhastama vaid 1 filtrit.

VILLASTE KAMPSUNITE KAITSEINGEL.
Nüüd võite te kõiki pestud esemeid trummelkuivatada. Alates pehmest villasest džemprist kuni triiksärgi ja suusajopeni välja. AbsoluteCare® süsteemiga kuivatitel on kohaldatavad programmid, mis reguleerivad täpselt kuivatustsüklis kasutatavaid pöördeid ja õhu temperatuuri. Kortsumise vältimine*. Vormi hoidmine. Veekindluse taastamine.

RIIETE LÄBIMÕELDUD HOOLDUS
Meie unikaalse AbsoluteCare® süsteemi programmid juhivad kuivati trumlipöördeid ja temperatuuri väga hoolikalt. Sarnaselt lamekuivatusele hoitakse villaseid esemeid trumlis paigal.

TURVALISED MADALAD TEMPERATUURID
Võrreldes tavaliste trummelkuivatitega eemaldab AEG SensiDry tehnoloogia riietest niiskuse poole madalamate temperatuuride juures ilma kuivatusaega oluliselt pikendamata.

Täiendavad toote eelised:
• SÄÄSTAB AEGA JA ENERGIAT – IGA PÄEV
• TÕHUS JA MURETU FILTER
• LÜHEMAD KUIVATUSTSÜKLID, PAREM HOOLDUS

Toote omadused:
• Mahutavus: 8.0 kg
• Ingliskeelne, Sümbolitega paneel
• Sensoriga kuivati: kuivati saab aru, millal riided on kuivatatud soovitud tasemeni
• Lisa ajamääratlusega kuivatusprogrammid
• Puuvillaprogrammid: kapikuiv plus, väga kuiv, triikimiskuiv
• Sünteetika programmid: kapikuiv, väga kuiv, triikimiskuiv
• Energiakulu (programm puuvillane kapikuiv): ainult 0 ( 1.99 ) kWh pärast tsentrifuugimist 1400 (1000) p/m
• Kahesuunaline trumli liikumine välistab riiete keerduminemise, kuivatustulemus on ühtlasem ning pesu kortsub vähem
• Infoekraani tüüp: keskmises suuruses LCD ekraan
• Viitstardi võimalus
• Kuivusastme näit: kortsuvaba/lõpp, jahutus, kapikuiv, kuivatamine, ekstra kuiv, triikimiskuiv
• Näidud: kondensaator, puhasta filter, paak
• Kondensvee paagi asetus ja maht: paneeli vasakul küljel , 5.28 l
• Jalad: 4 reguleeritavat jalga

Spetsifikatsioonid

118

8

kapikuiv, triikimiskuiv, väga kuiv, puuvillane, sünteetika

Eraldiseisev

+

Jah

10

AbsoluteCare, SensiDry, ProSense, ÖKOFlow Filter System

10

53

230V

48.96 kg

80.0 cm

60.0 cm

60.0 cm

Viitstart, kahesuunaline trumli liikumine, reguleeritavad jalad, filtrinäidik

235

85 x 60 x 60

LCD

A++

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.