Pesukuivati Whirlpool STU92XEU 890893333

Pesukuivati Whirlpool STU92XEU 890893333 Whirlpool

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
519 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

9 kg mahutavusega Whirlpooli soojuspumbaga pesukuivati sobib ka suuremale majapidamisele. Mahutab korraga kõik riided, mida soovite pärast pesemist kuivatama.6th SENSE 3Dry tagab kuivatusprotsessi intelligentse juhtimise ning 3Dry tehnoloogia tagab soojuse ühtlase jaotumise trumlis tänu mitmele sooja õhu joale. Et ka suured esemed kuivaks ühtlaselt.
6th SENSE teeb automaatselt kindlaks pesukoguse ja seadistab selle põhjal sobiva kuivatustsükli kestuse, tagades nii soovitud kuivuse taseme aja- ja energiakulu optimeerides.
FreshCare+ süsteem hoolitseb teie kuivatis olevate riiete eest intelligentse õrna temperatuurikontrolli ja trumli liikumisega, hoides riided värsked ja vältides halva lõhna teket. 
Senseinverter mootor - äärmiselt energiatõhus muutuva kiirusega töötav mootor, mis muudab võimalikuks parema talitluse ja seega riidekiudude erilise hoolduse.
Pesutorni tegemiseks sobivad kuivatiga Whirlpool pesumasinad: FSCR 90423, FSCR 80423.

Spetsifikatsioonid

valge

1 - 24 h

9

Kondenseeriv

Eraldiseisev

Jah

17

Jah

44.0 kg

84.9 cm

65.6 cm

59.5 cm

+

60x85x66 cm

0.73

A++

258.0 kW

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.