Kuivati Electrolux (8kg), EDH3887GDE 890398624

Kuivati Electrolux (8kg), EDH3887GDE 890398624

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
509 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lemmikriided kuivaks
DelicateCare kuivati kuivatab turvaliselt ja õrnalt kogu pesu – isegi kõige õrnemad siidist, villast või kašmiirist esemed. Nüüd võid olla kindel, et Sinu riided näevad alati suurepärased välja.

Spetsiaalsed kuivatusprogrammid ka kõige õrnematele esemetele
See unikaalselt õrn trummelkuivati sisaldab programme, mis automaatselt kohandavad trumli pöörlemiskiiruse, suuna ja temperatuuri vastavalt kanga tüübile - ka kõige õrnematele nagu käsipestavale siidile või villale.

Külluslikum hooldus väiksema energiakuluga
Tänu soojuspumba-tehnoloogiale kasutab see seade vähem energiat kui tavaline kuivati. Soojuspumba-tehnoloogia koos A++ energiaklassiga hoiab Sinu elektritarbimise madalal. Ning kuna kuivatamine toimub madalamal temperatuuril, peavad riided ka kauem vastu.

Kuivata oma pesu efektiivselt
Intelligentne OptiSense süsteem kohandab kuivatuse aja vastavalt kogusele ja jälgib niiskusastet - nii on riided alati efektiivselt kuivatatud, kuid mitte üle kuivatatud. Elektrit ei kulu kunagi rohkem kui vajalik.

Säästa energiat ja näe vähem vaeva - ainult üks puhastatav filter
Selle kuivati EcoFlow süsteem sisaldab tihendatud kõrge efektiivsusega filtrisüsteemi, mis tähendab, et pead puhastama vaid üht filtrit. See hõlbustab õhuvoolu ja madalama energiakulu tagamist.

Kuivata oma pesu efektiivselt ja vaikselt – kümneaastase garantiiga
Selle trummelkuivatiga kuivavad riided vaikselt nagu nööril tänu Electroluxi professionaalsele, energiatõhusale, 10-aastase garantiiga invertermootorile.

Spetsifikatsioonid

valge

47.96 kg

85.0 cm

60.0 cm

60.0 cm

LCD

118

8

kapikuiv, puuvillane, sünteetika, triikimiskuiv, värskendus, kerge triikida, villase kuivatus, siid

inverter mootor, Soojuspump-tehnoloogia

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.