veļas mazg. mašīna ar žāvētāju-7/4kg, 1400rpm, LCD 890162061

veļas mazg. mašīna ar žāvētāju-7/4kg, 1400rpm, LCD 890162061

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
489 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Rohkem hooldust, vähem ruumi
Electrolux DualCare™ pesumasin-kuivatiga saate pesu pesta ja kuivatada ühe jutiga. Seadmel on programmid igale materjalile, sealhulgas villaste ja õrnade esemete jaoks, mis lubab teil oma õrnu riideid vajaduse korral alati pesta.
Pesumasin-kuivati, mis on õrn teie riideesemetele
Selle pesumasina DualCare™ süsteem võimaldab teil pesta ja kuivatada ka õrnu materjale, sealhulgas ka ainult käsitsipestavaid esemeid. Õrnad programmid ja madalam kuivatustemperatuur tagavad käegakatsutavalt head tulemused.
Avastage auru eelised
Professionaalsed pesumajad kasutavad auru kangakiudude pehmendamiseks ja kortsude eemaldamiseks. Meie auruprogrammid pakuvad teile samu võimalusi ka oma kodus, kõrvaldades riietelt lõhnad ja hõlbustades triikimist. Sel moel kulub pesu töötlemisele vähem aega ja vaeva.
Kõik kogused puhtaks ja kuivaks vaid tunniga
DualCare’s™ 60-minuti pesu- ja kuivatusprogramm sobib eriti hästi pesupesemiseks pärast tööd või muul kiirel ajal. See säästab teie aega ja energiat ning tagab suurepärased pesutulemused üksnes tunniga.
Reguleerige pesutsükleid vastavalt oma päevale – mitte vastupidi
Veenduge, et pesupesemine mahuks teie päeva. TimeManageri funktsiooniga saate pesutsükli reguleerida nii, et teie pesu on valmis siis, kui te seda soovite.
Tehnoloogia, mis mugandab iga pesutsükli
Pange oma riided masinasse ning laske DualCare™ hoolitseda ülejäänu eest. OptiSense tehnoloogia tuvastab automaatselt iga pesukoguse ning arvutab välja vajaliku veehulga ja programmi kestuse. Ükskõik, mida te pesete - parim riidehooldus on alati tagatud.

Spetsifikatsioonid

17000

Jah

7

7

4

kortsumsvastane funktsioon, puuvillane, sünteetika, villase kuivatus, õrnad esemed, sulg, õrnkuivatus

Tühjendamine, Tsentrifuugimine, Puuvill, Õrn pesu, Loputus+tsentrifuug, Sünteetika, tühjendamine, Vill

Eraldiseisev

+

1400

10

49

49/75

14

Puuvill, Puuvilla ökopesu, Sulg, Siid, Vill

B

inverter mootor, üleujutuskaitse, Time Manager, FuzzyLogic

Jah

A

Eestlaetavad pesumasinad

14 (villased esemed, puuvill, sünteetika, õrn pesu, siid, aurupesu, ...)

85

valge

68.42 kg

85.0 cm

52.2 cm

60.0 cm

Time Manager, viitstart, lapselukk, trumli tasakaalukontroll, üleujutuskaitse, reguleeritavad jalad

1042

85 x 60 x 52,2

LCD

2200

B

72

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.