L8WBC61S AEG 890445563

L8WBC61S AEG 890445563

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
699 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  •  ÖKOMix-tehnoloogia segab nii pesuaine kui ka pehmendi veega enne kui need suunatakse trumlisse. See tähendab, et ained on aktiveeritud juba enne riietega kokkupuutumist. Nii jõutakse kõikide kiududeni, pakkudes neile täielikku kaitset.* DualSense-tehnoloogia valib vastavalt pestavate riiete materjalile sobiva temperatuuri ja trumlipöörded ning kohandab programmi pikkust.* ProSense Technology® kohandab pesu- ja kuivatusaegu automaatselt vastavalt pesukogusele.* ÖKOPower NonStop 4 h/5 kg programm tagab tõhusaimad pesu- ja kuivatustsüklid võimalikult lühikese ajaga. Nelja tunniga saate puhtaks ja kuivaks 5 kg pesu – nii aja kui ka energia mõttes on see praegu kõige ökonoomsem lahendus maailmas.* See pesumasin-kuivati on praegu ainuke omalaadne turulolev seade, millele on antud Woolmarki sinine sertifikaat nii pesu kui kuivatuse eest, võimaldades masinas turvaliselt pesta ja kuivatada ka õrnu, näiteks ainult käsitsipestavaid villaseid esemeid.
  • Spetsifikatsioonid

    23 000

    Jah

    10

    6

    Puuvill

    Eraldiseisev

    +

    1600

    51

    51

    Puuvilla ökopesu, Vill

    A

    DualSense-tehnoloogia, ProSense, ÖKOMix-tehnoloogia

    Jah

    A

    Eestlaetavad pesumasinad

    10 (puuvill, sünteetika, õrnpesu, villased esemed, ÖKOPOWER, auruga värskendamine, ...)

    115

    81.5 kg

    85.0 cm

    61.0 cm

    60.0 cm

    Lapselukk, viitstart, üleujutuskaitse, trumli tasakaalukontroll, reguleeritavad jalad

    1340

    85 x 60 x 60,5

    +

    A

    86

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Omniva kuller
    • Tulen ise järele
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.