Gorenje EC62CLI Eraldiseisev pliit Keraamiline A Šampanja 890480805

Gorenje EC62CLI Eraldiseisev pliit Keraamiline A Šampanja 890480805

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
599 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gorenje EC62CLI. Toote tüüp: Eraldiseisev pliit, Toote värv: Šampanja, Kontrolli tüüp: Pöörlev. Pliidiraua tüüp: Keraamiline, Põleti/keetmisala 1 paigutus: Left front, Põleti/keetmisala 1 toiteallikas: Elektriline. Ahju suurus: Keskmine, Ahju vooluallikas: Elektriline, Ahju üldvõimsus: 65 l. Energiatõhususe klass: A, Energiakulu (tavaline): 0,87 kWh, Energiakulu (sundkonvektsioon): 0,92 kWh. Laius: 600 mm, Sügavus: 600 mm, Kõrgus: 850 mm

Spetsifikatsioonid

4

Left front

Elektriline

Kaks tsooni

2200 W

21cm

Paremal ees

Elektriline

Suur

1800 W

18cm

Vasakul taga

Elektriline

Keskmine

1200 W

14.5cm

Paremal taga

Elektriline

Kaks tsooni

1700 W

18cm

Jah

Keraamiline

4

46.1kg

85cm

60cm

60cm

1

Keskmine

Elektriline

65 l

Põhi

Klaas/metall

2

Jah

Jah

Jah

Aur

Jah

Jah

Jah

Jah

0,87 kWh

0,92 kWh

10200 W

A

71.9cm

Jah

Pöörlev

Ei

Esikülg

Jah

Šampanja

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.