Zanussi ZCG210U1WA Eraldiseisev Gaas Valge pliit P903910717

Zanussi ZCG210U1WA Eraldiseisev Gaas Valge pliit 890054491 Zanussi

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kitsas gaasipliit, millel ka spetsiaalne pitsaseade.

Ka väikeses köögis saab ilma kompromisse tegemata hakkama
See pliit on küll harilikest pliitidest kitsam, tänu millele saate selle paigutada oma köögi mis tahes nurka, kuid sisemõõtmete ja küpsetusvõimekuse poolest ei erine see tavalisest pliidist.

Kui soovite söögi tegemisega koheselt alustada
Gaasipõletiga saavutate soovitud temperatuuri kiiresti. Keerake nuppu ja kogu panni põhi soojeneb koheselt.

Ahi ja pitsabaar koos
Soovite krõbedat maitsvat pitsat? Valige spetsiaalne Pizza-seade, et saada pitsa, mis on "nagu päris".

Head tulemused gaasiga küpsetades
Nautige kiire kuumutuse mugavust ja häid tulemusi iga päev selle hõlpsasti kasutatava ja usaldusväärse gaasipliidiga.

Nutikas disain, lihtne puhastamine
Selle topeltahju uste nutikas lahendus aitab teil ukseklaase hõlpsalt puhtana hoida. Nii uksed kui ka klaaspaneelid on täielikult eemaldatavad ja neid saab mõlemalt poolelt tõhusalt puhastada

Spetsifikatsioonid

4

4

Jah

Gaas

4

Pöörlev

Ei

Esikülg

Valge

1

Keskmine

Gaas

61 l

61 l

25,6 W

87.5cm

50cm

50cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.