Bosch Serie 8 HBG632BB1S ahi Elektriahi 71 l Must A+ 903931886

Bosch Serie 8 HBG632BB1S ahi Elektriahi 71 l Must A+ 903931886 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
619 €
779 €
Säästad 160 €
-21%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ahju tüüp / kuumutusmeetod Sisemaht: 71 l Energiatõhususklass A+ (energiatõhususklasside vahemik alates A+++ kuni D) 8 küpsetusrežiimiga: 4D, ökonoomne kuumaõhuprogramm, tavaline kuumutus, ülalt/altkuumutus ECO, pöördõhk koos grilliga, laiapinnaline grill, pitsaprogramm, sulatus Temperatuurivahemik 30 GC–300 GC Temperatuuri soovitamine Tegeliku temperatuuri näidik Soojenemiskontroll Puhkepäevarežiimi säte Disain IC6_CBO_61 Pöördlüliti Elektrooniline kell Antratsiithall kate Mugavus Halogeenvalgustus, Sisse-välja lülitatav ahjuvalgustus Comfort All asuvad hinged, SoftClose-süsteemiga ahjuuks, pehment avanev Automaatne kiirkuumutus Paigaldusõõnsus ja riiuli tugirööpad, teleskoopsiinidel väljalükkamine lisavarustus Ahju sisemine jahutus Keskkond ja turvalisus Lapselukk Automaatne väljalülitus Jääkkuumuse näidik Käivitusnupp Ukse kontaktlüliti Kuumenemiskindel ukseklaas Comfort

Spetsifikatsioonid

Jah

Digitaalne

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Puudutus

Esikülg

Jah

Jah

Klaas

1290 cm²

CE, VDE

1,2 m

TFT-ekraan

Alla

Halogeen

Must

1

Keskmine

71 l

Jah

Elektriahi

Jah

300 °C

275 °C

40 °C

56cm

55cm

58.5cm

104cm

480 x 415 x 357 mm

67cm

35kg

59.5cm

54.8cm

59.4cm

0,87 kWh

0,69 kWh

3600 W

50 - 60 Hz

81,2

16 A

220 - 240 V

A+

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.