Gorenje BO75SY2B Elektriahi 65l 3300W A-20% Must P999865769

Gorenje BO75SY2B Elektriahi 65l 3300W A-20% Must 890613187 Gorenje

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HomeMade kuju
Kõik puudega köetavates ahjudes küpsetamise eelised
Gorenje ahjude traditsiooniline ümar kuju on jätkuvalt üks nende kõige kasulikumaid omadusi.
See on inspireeritud traditsioonilistest puudega köetavatest ahjudest ja võimaldab kuumal õhul vabalt ringelda.
Kui kuum õhk liigub vabalt, jaotub see ühtlaselt ja ümbritseb toitu täielikult.
Kuna toitu kuumutatakse igalt küljelt ühtlaselt ja intensiivselt, valmib see alati täiuslikult: see on pealt krõbe ja seest mahlane.
Kombineerituna meie spetsiaalse ventilatsioonisüsteemiga MultiFlow 360˚ pakub see midagi tõeliselt erilist – võimalust küpsetada kõigil 5 tasandil. Suur mahutavus – BigSpace
Rohkem ruumi suurema küpsetamisvabaduse jaoks
Gorenje ahjude uue põlvkonna ülaosa on spetsiaalse kujuga.
Nüüd ringleb optimeeritud õhuvool ahjus veelgi suuremas mahus ja täiesti vabalt.
Suurem mahutavus võimaldab kasutada suuremaid ahjupanne ja valmistada suuremaid toidukoguseid, samas kui ahju välismõõtmed on jäänud samaks.
Varasema 3 asemel võimaldab ahi nüüd kasutada ühekorraga 5 resti.
Mahutavus on vahemikus 75 l standardsetel ahjudel ja 53 l mikrolaineahjudel, mis on turul saadaolevatest suurimate hulgas.

Spetsifikatsioonid

0,87 kWh

0,79 kWh

230 V

A-20%

59cm

60cm

56.8cm

55cm

68cm

56.5cm

59.5cm

59.7cm

1

65 l

3300 W

Jah

Elektriahi

Jah

Jah

Sensor

Esikülje ülaosa

1

Alla

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.