Integreeritav ahi AEG (pürolüütilise puhastusega), BPE742320B 890534065

Integreeritav ahi AEG (pürolüütilise puhastusega), BPE742320B 890534065

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
649 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tutvustame teile teie uut abilist. See uus tööriist kindlustab teile eriti mahlaka lambaprae või kõige õrnema lõhefilee. FoodSensor ütleb ahjule täpselt, kuidas erinevaid toite valmistada – ja seda samade sõnade abil nagu restoraniski – väheküps, poolküps või täisküps. Esimest korda võite kindel olla, et SenseCook-ahi saab teie poolt valitud sõna järgi aru, millist tulemust te soovite. Alates õrnadest lihatükkidest kuni suus sulavate šokolaadifondantideni – suurepärases tulemuses võite kindel olla. Lõpuks ometi ahi, mis teiega räägib!

Spetsifikatsioonid

71

8

1.09

0.69

Jah

35.5 kg

59.4 cm

56.7 cm

59.5 cm

ahi 3 küpsetustasemega, automaatne temperatuurisoovitus, Mälufunktsioon tihedamini kasutatavate programmide jaoks, integreeritud retseptid, automaatsed kaaluprogrammid, elektrooniline temperatuuri reguleerimine, lukustusfunktsioon, soojashoiu funktsioon, ajapikendusfunktsioon, jääkuumuse indikaator, puutejuhitav, tegeliku temperatuuri näit, ajamõõtja nullimine, mälu päevaaeg 1 nädal, minutilugeja, jääkkuumuse kasutamine, jooksevaja näitamine, veakoodid, pürolüüs viitajaga, pürolüüsi meeldetuletus, seadista ja mine funktsioon, lemmik küpsetusprogramm, toidutermomeetri sisetemperatuuri näit, toidutermomeetri ajanäit, funktsioonilukustus, kontrolli tulemust, ajamõõtja, Päevane/öine heledus, demonstratsiooniseade, ekraani hleduse reguleerimine, ukseluku näit, kestvuse näit, helisignaali tugevus reguleeritav, kuumuta ja hoia, soojashoidmine 65C juures koos lisa madalal temperatuuril küpsetamise või toidutermomeetriga, nupuhelide ja alarmi/veasignaalide aktiveerimine ja deaktiveerimine, 20 mäluprogrammi, 3 pürolüüsitsüklit, 90 retsepti/automaatprogrammi (kaal/toidutermomeeter)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.