Electrolux EOA45551OK Elektriahi 74l 3500W A Must 999814864

Electrolux EOA45551OK Elektriahi 74l 3500W A Must 999814864

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samad võimalused nagu profikokal, kuid palju lihtsamalt
Selle toidutermomeetriga saate professionaalse ülevaate valmivast roast. Paigutage termomeeter õigele tasemele ning see lülitab ahju välja, kui toit saab valmis.

Lihtne juhtimine – pöördnuppude ning algus- ja lõpuaja valikuga
Hõlpsaks toiduvalmistamiseks aitab selle juhtpaneeli LED-ekraan teil valida küpsetamise kestuse ning algus- ja lõpuaja. Sisselükatavad ja klassikalised nupud viivad teid kiiresti kõigi seadeteni.

Kasutage ära kogu ahjuruum – kõik küpseb ühtlaselt
Tänu UltraFanPlus-kuumutussüsteemile, eriti suurele ventilaatorile ja õhuringlussüsteemile valmivad teie toidud ühtlaselt ahju igal tasandil.

Haarake ohjad – 20% energiatõhusam kui A-klassi seade
See ahi on 20% energiasäästlikum kui teised A-klassi ahjud, kuna tõhus isolatsioonikiht hoiab kuumuse ahju sees, aidates säilitada vajalikku küpsetustemperatuuri.

Ahi, mis tuleb teile puhastamisel appi
See ahi tuleb teile puhastamisel ise appi. Ahjuõõs on kaetud katalüütilise kihiga, mis imab ja oksüdeerib rasvad – nii on puhastamine lihtsam.

Sujuv ja vaikne – iga kord, kui ukse sulgete
Kui teil on tõesti kiire ja aega ei ole enam ka ukse korralikuks sulgemiseks, ei hakka selle ahju uks ikkagi kolksuma – tänu süsteemile VelvetClosing ® sulgub see pehmelt ja vaikselt.

Spetsifikatsioonid

Jah

56cm

55cm

59cm

37.5kg

59.4cm

56.7cm

59.4cm

Jah

Nööbid, Pöörlev

Must

LAO LÕPP

Suur

74 l

3500 W

1

Elektriahi

47 dB

Jah

Digitaalne

0,89 kWh

0,79 kWh

A

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.