Integreeritav ahi, Electrolux / ahju maht: 74 L, EOB43450OX P999801939

Integreeritav ahi, Electrolux / ahju maht: 74 L, EOB43450OX 890398186 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
269 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sama paindlikkus, mida nõuavad profikokad
Professionaalsed kokad peavad tihti samaaegselt küpsetama suuri koguseid erinevaid toite – see nõuab väga paindlikku kööki. Niisuguse paindlikkuse pakkumiseks on meie uuel ahjul 74-liitrine maht, suurim küpsetusplaat ning kuni üheksa ahjuriiuli kõrgust. Tõstke seda ümber nii, nagu teil vaja.

Lihtne juhtimine – sisselükatavate nuppude ja viitkäivitusfunktsiooniga
Need lihtsad nupud võimaldavad toiduvalmistamisega kiirelt pihta hakata. Vajutage nuppe või kasutage sisselükatavaid nuppe, et valida temperatuur, lülitada sisse küpsetusrežiim või määrata viitkäivitus – nii nagu LED-ekraanil näha. Pärast ahju väljalülitamist kuvatakse ekraanil kellaaeg.

Kasutage ära kogu ahjuruum – kõik küpseb ühtlaselt
Selles ahjus pole oluline, kuhu te valmistatava roa asetate. Tänu oma eriti suurele õhujuhtimise süsteemiga ventilaatorile küpsevad road täielikult, sõltumata sellest, kus nad ahjus asuvad. See muudab toiduvalmistamise eriti lihtsaks, kui on vaja ära kasutada kogu olemasolevat ruumi.

Sujuv ja vaikne – iga kord, kui ukse sulgete
Toiduvalmistamine ei ole alati tasane töö. Kuid isegi siis, kui teil on väga kiire ja kümme asja korraga käsil, mõjub ahjuukse pehme ja sujuv sulgumine rahustavalt. Pehme sulgemissüsteem VelvetClosing ® suleb ahjuukse õrnalt ja vaikselt.

Spetsifikatsioonid

+

1

Easy Clean

+

+

+

+

+

+

74

8

2

Jah

Jah

0.89

0.88

250

Jah

roostevaba

31.0 kg

59.4 cm

56.8 cm

59.4 cm

59,4 x 59,4 x 56,8

A

74.0 l

2780

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.