Integreeritav ahi Whirlpool / ahju maht: 73L, A+, OAKZ97921CSNB P890398192

Integreeritav ahi Whirlpool / ahju maht: 73L, A+, OAKZ97921CSNB 890398192 Whirlpool

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Katalüütilised siseseinad
Ahju katalüütilised siseseinad on isepuhastuvad – eriline seinakate võimaldab
põletada sinna sattunud rasva jälgi jätmata.

Kiirkuumutus
Kiirkuumutuse abil saavutab ahi 200°C kuumuse 6 minutiga.

Soojashoidmine
Soojashoidmise funktsioon ühendab endas kaht temperatuurivalikut - 35°C, mis on sobiv toidu sulatamiseks, taigna kergitamiseks jms. või 60°C valmistoidu
soojashoidmiseks kuni 4 tunni jooksul. Võimalik seada nii enne kui pärast toiduvalmistamise algust.

Ready2cook
Ready2cook funktsioon võimaldab alustada küpsetamist ilma ahju eelnevalt kuumutamata. Valides funktsiooni ning seades soovitud aja ja temperatuuri, pakub ahju intelligentne kasutajaliides võimalust kasutada eelkuumutust või mitte.
Võimas pöördõhusüsteem elimineerib eelkuumutamise vajaduse, aidates säästa kuni 26% küpsetusaega ja kuni 20% energiat. Pärast funktsiooni ja lisavõimaluste valimist on kasutajal vaja ainult asetada toit ahju ja vajutada stardinupule.

Maxi cooking
Spetsiaalne küpsetamisprogramm suurte lihatükkide jaoks, mis jaotab vastupidiselt tavaküpsetusele ahju koguvõimsusest 75% alumiselt ja 25% ülemiselt küttekehalt. Selline kuumuse jaotus ei kuivata liigselt küpsetatavat toitu.

Spetsifikatsioonid

73

Jah

0.91

0.7

Jah

59.5 cm

56.4 cm

59.5 cm

Absolute-disain, 6th Sense juhtpaneel, maxi cooking, Ready2Cook

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.