Integreeritav ahi Whirlpool OAKZ9 7921 CS IX P890398193

Integreeritav ahi Whirlpool OAKZ9 7921 CS IX 890398193 Whirlpool

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Küpsetusahi, autonoomne, 8+8 funktsiooni, 6th Sense automaatprogrammid, teleskoopsiinid, automaatne väljalülitus, 3 klaasiga pehmelt sulguv uks, mahutavus 73 l

6th Sense® funktsionaalsus
Valik eelprogrammeeritud 6th Sense® retsepte: valige retsept ja 6th Sense® seadistab automaatselt optimaalse küpsetusaja ja -temperatuuri ning hoolitseb käivitamise ja seiskamise eest perfektse küpsetustulemuse saamiseks.

Multifunktsionaalne ahi
Multifunktsionaalne ahi, mis pakub teile erinevate küpsetusmeetodite valikut.

Ready2Cook
Võimaldamaks teil kasutada ahju viivitamata ilma eelsoojendamise vajaduseta.

Spetsifikatsioonid

Jah

Digitaalne

Jah

56cm

56.4cm

59.5cm

65cm

33kg

59.5cm

56.4cm

59.5cm

Jah

Pöörlev, Puudutus

Esikülg

Jah

1 lambid

Jah

Jah

0,9 m

Alla

Halogeen

Roostevaba teras

1

Keskmine

73 l

5

Katalüütiline

Jah

Jah

Elektriahi

2450 W

Jah

Jah

Jah

Jah

0,91 kWh

0,7 kWh

3650 W

81,9

16 A

50/60 Hz

220 - 240 V

A+

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.