Induktsioonplaat De Dietrich DTI1105XE 999816092

Induktsioonplaat De Dietrich DTI1105XE 999816092

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
519 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Läbitud kuumutusaja näit - ekraanil kuvatakse, kui palju aega on möödunud viimasest
võimsusseadistusest. Suurepärane funktsioon küpsetusprotsessi
jälgimiseks, kui olete unustanud seadistada taimeri.
Boil - funktsioon vee kiireks keetmiseks ja keemistemperatuuril hoidmiseks
(ideaalne nt pasta ja risotto valmistamisel). Enne keetmist tuleb
määrata vaid nõus olev vee kogus (0,5 - 6 l), keemistemperatuuri
saavutamisel kõlab helisignaal.
Switch - plaadil on võimalik küpsetamise käigus eelnevalt seadistatud võimsus  ümber kohaldada ühelt keedualalt teisele  ja plaat tunneb ära nõu uue asukoha ning küpsetamine jätkub varem  seadistatud võimsusega valitud uuel tsoonil.

Spetsifikatsioonid

555 x 488 x 59 mm

LED

Klaaskeraamiline

4

18cm

2200 W

16cm

3200 W

2800 W

23cm

Zone induction hob

Must

4

Sisseehitatud

Puudutus

Esikülg

Jah

Jah

1,5 m

50 Hz

32 A

220 - 240 V

7200 W

60cm

13.5kg

0.9cm

52cm

65cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.