Madratsi puhastaja UV lambiga, Hoover, MBC500UV P999824655

Madratsi puhastaja UV lambiga, Hoover, MBC500UV 999824655 Hoover

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Seade on mõeldud madratsite, tekkide, patjade, diivanite, sohvade ja muude tekstiilide puhastamiseks.

• Võimas tolmuimejarežiim eemaldab õrnalt kuid tõhusalt ka sügaval madratsi sisemuses peituvad tolmuosakesed. See režiim sobib eriti hästi õrnemate pindade puhastamiseks.

• 4200 pööret minutis tegev keerlev hari tungib sügavale kangakihtide vahele ja eemaldab allergiatekitajad ning tolmulestad.

• Antibakteriaalne UV-C lamp hävitab ultraviolettkiirgusega 99,9 % bakteritest ja tolmulestadest ning takistab nende arengut tulevikus. Tänu tõhusale UV-lambile on Ultra Vortex eriti sobib allergikutele, mida on kinnitanud ka mitmed sõltumatud testid. Suurbritannia allergikute toetusfond Allergy UK on andnud tootele oma ametliku tunnustuse.

Võimsa tsüklonsüsteemiga tolmukogurit on mugav ja lihtne puhastada. Suure, 0,3l mahuga tolmukonteineri saab eemaldada ühe nupuvajutusega ja selle tühjendamisel ei puutu kasutaja kogunenud tolmuga kokku. Viiemeetrise pikkusega toitejuhe teeb ka eriti suurte madratsite puhastamise väga mugavaks. Kuna väga võimsal kiirelt pöörleval harjal on omadus haarata kaasa lahtiseid niidiotsi, tuleks harjarežiimi kasutamisel olla tähelepanelik. Harja ümber kinni jäänud niidi eemaldamine võib olla tülikas ja aeganõudev tegevus.

tolmukogumissüsteemi tüüp: konteiner
tolmukogumissüsteemi maht: 0,4 L
mootori võimsus: 500 W

Toide
võrgutoide

Otsikud
turbootsik

eriomadused: UV lamp desinfitseerimiseks
toitejuhtme pikkus: 5 m

Spetsifikatsioonid

Kuiv

Tsüklon

Jah

3

Kotita

0,3 l

Punane, Valge

5 m

500 W

2.2kg

18.5cm

34cm

26.5cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.