Põrandapuhastaja Mamibot PROVAC PLUS2 (must) P890539633

Põrandapuhastaja Mamibot PROVAC PLUS2 (must) 890539633 Polti

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €
369 €
Säästad 90,00 €
-24%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Selle aasta kõige taskukohasem hübriidrobottolmuimeja

Mõeldud inimestele, kes elavad 40-80 m² suuruses korteris ja on liiga hõivatud igapäevasteks põrandapuhastamisteks.
Seda väikest robotpuhastajat on rohkem kui lihtne käsitleda.
Ainus mudel, millel on eemaldatav veepaak ja suur mopp kõigi algtaseme robotite hulgas. Samuti on mudelil nurkade puhastamiseks sobiv ruudukuju.
Saadaval ainult musta värvi mudel.

Plus2 veepaak & mopp
Suure mopiga eemaldatav veepaak- see mitte ainult ei pühib ja ime tolmu teie põrandatelt, vaid ka peseb põrandad

Pikem tööaeg
Mamibot ProVac Plus2 on 2600mAh liitiumpatarei, see töötab üle 90 minuti pärast täis laadimist ja saab täielikult laetud 3-4 tunni jooksul.

Vastupidavamad rattad
ProVac Plus2 toimib hästi erinevatel põrandatel, sealhulgas puitpõrandal, keraamilisel põrandal jms, ja liigub hõlpsalt üle õhukeste vaipade.

Rohkem puhastusrežiime
Mamibot ProVac Plus2’l on mitu puhastusrežiimi ja võib automaatselt puhastustingimuste tõttu muuta režiimi.

Mitu erinevat puhastusrežiimi
Üks nupuvajutus alustamiseks, mitu erinevat puhastusvõimalust. Lihtne kasutus, lihtne puhastus.

Kukkumist ennetavad sensorid
ProVac2 ei kuku treppidest ega kõrgetelt astemetelt alla tänu väga tundlikele kukkumisvastastele sensoritele.

23 cm pikkune puhastuslapp
Esimene algtaseme hübriidrobot, mille juurde kuulub suur puhastuslapp.

2200/2600mAh liitiumaku
Tööaeg: 80-100 minutit

Ühe laadimiskorraga puhastab kuni 80 ruutmeetrise ala.

Filter takistab tolmu paiskumist tagasi õhku
Tolm püsib tolmukotis ja ei lähe uuesti ringlusesse.

Spetsifikatsioonid

must

3.0 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.