Robottolmuimeja Philips SmartPro Active FC8822/01 P890331396

Robottolmuimeja Philips SmartPro Active FC8822/01 903931298 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
399 €
529 €
Säästad 130 €
-25%
ALE Hopp



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

3-etapiline puhastussüsteem
120 min tööaeg
Klõpskinnitusega pesuelement
TriActive XL otsak

Infrapunaandurid takistuste tuvastamiseks ja vältimiseks.
Tolmuimejal on nädalane ajaplaneerimisfunktsioon, mis võimaldab järgmise puhastuskorra nädal aega ette programmeerida või määrata igale päevale erineva puhastamise aja ja näiteks ühe päeva välja jätta. Robot aktiveerub ka siis, kui te ise kodus pole, et saaksite nautida puhast maja.
Võimas liitiumioonaku tagab 120 minutit tööaega.
Virtuaalsein hoiab roboti keelatud kohtadest eemal.
-etapiline puhastussüsteem koos kuivpesufunktsiooniga.
Robot tuvastab kõige mustemad kohad põhjalikumaks puhastamiseks.
4 puhastusrežiimi kohanduvad erinevate aladega.
Kaugjuhtimispult roboti eemalt juhtimiseks.
TriActive XL otsak koristab ühe tõmbega kaks korda suurema pinna.

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Bounce, Spiraal, Turbo, Wall-following, Zigzag

4

1.5cm

Infrapunaandur

63,4 dB

1.95kg

8cm

33cm

Jah

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

0,65 W

14,8 V

120 min

4 h

0,4 l

1 tk

1

Kotita

0,4 l

Must

ALE Hopp

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.