Robottolmuimeja Samsung FullView Sensor™ 2.0 tehnoloogiaga, VR10M703BWG/SB 890161308

Robottolmuimeja Samsung FullView Sensor™ 2.0 tehnoloogiaga, VR10M703BWG/SB 890161308 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

FullView Sensor™ 2.0 - Skanneerib ruumi, tuvastab takistused
Suure jõudlusega täiustatud FullView Sensor™ 2.0 skannib ja tuvastab väga kitsad või väikesed takistused laial alal. Lisaks tuvastab seade ruumi nurgad ja puhastab need kolm korda 10% suurema imemisvõimsusega.*

Edge Clean Master - Puhastab hästi ka mööda seinaääri
Edge Clean Master puhastab servad ja nurgad tõhusamalt tänu harjastega harjale, mis on esiotsale võimalikult lähedal. Kui see puutub vastu seina, langeb automaatsulgur alla, et moodustada tõke, mis võimaldab koguda rohkem tolmu.

Alati optimaalne võimsus
Nutikas võimsuskontroll tuvastab pinna tüübi ja tekitab optimaalse imemisvõimsuse. Vaipkattelt imedes tekitab mootor suurema imemisvõimsuse, et vaibas olev tolm välja imeda.

CycloneForce hoiab ära filtri ummistumise
CycloneForce tagab ülima imemisvõimsuse pikaks ajaks*. See tekitab tugeva tsentrifugaaljõu, mis eraldab mustuse ja prahi välisesse kambrisse. Nii püsib filter puhas ja ei ummistu nii kiiresti.

Lai hari puhastab laiema ala kiiresti ja tõhusalt
Lai hari puhastab suuremad alad kiiremini ja tõhusamalt. Kuna selle laius on 290 mm, mis on 42% rohkem kui tavapärastel 204 mm harjadel, puhastab see suurema pinna väiksema liikumise ja lühema ajaga.

Wi-Fi juhtimine - juhi seda eemalt
Wi-Fi juhtimine võimaldab seadet juhtida eemalt nutitelefoni rakenduse abil*. Lihtsa puudutusega saad seadme käivitada või peatada, ajastada puhastusaegu ja kontrollida puhastuse ajalugu, kui oled kodust eemal.

Visionary Mapping™ + kaardistab ja leiab parimad puhastusteed
Süsteem Visionary Mapping™ Plus leiab optimaalse teekonna kiireks puhastamiseks. Seadme võimsad andurid ja digikaamera koostavad majast täieliku kaardi ning arvutavad välja kõige tõhusama puhastusteekonna.

Easy Pass™ suured rattad
Täiustatud Easy Pass™-rattad ületavad kergelt enamiku takistusi, nagu näiteks uksepiidad, nii et seade jätkab tööd, kui sind pole kohal. Korpus on nüüd põrandast 15 mm kõrgemal, mistõttu selle kinnijäämine millegi otsa on vähem tõenäoline.

Vali parim viis
Erinevatest puhastusrežiimidest saad valida parima režiimi konkreetse olukorra jaoks. Sellel on 3 puhastusrežiimi, 3 imemistüüpi, ajastamisrežiimid, mida saad eelseadistada kuni seitsmeks korraks nädalas.

Alati laetud - automaatne laadimine
Automaatse laadimise funktsioon tähendab, et kui aku hakkab tühjenema, läheb tolmuimeja automaatselt dokki ennast laadima. Ja kui aku on täis, läheb tolmuimeja tagasi kohta, kus töö pooleli jäi, ja jätkab puhastamist.

Spetsifikatsioonid

hõbedane

80 W

80 / - W

10 W

Robottolmuimeja

Konteiner

0.3

80

4

4.0 kg

9.7 cm

4.8 cm

34.0 cm

10 x 35 cm

Intelligent Power Control, edge clean master, easy pass, LED-ekraan, point cleaning, turborežiim, kohtrežiim, wi-fi kontroll, visionary mapping süsteem, planeerimine

Aku

72

liitiumioonaku

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.