Robottolmuimeja, Samsung, VR20K9350WK/SB 890449268

Robottolmuimeja, Samsung, VR20K9350WK/SB 890449268 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1039 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Maailma suurim imemisvõimsus*
Konkurentsitult suurima imemisvõimsusega Samsung POWERbot VR9300 on sama võimas kui püstine tolmuimeja* tolmu ja mustuse kogumisel erinevat tüüpi põrandapindadelt, sh vaipadelt, kaltsuvaipadelt, tammeparketilt ja põrandaplaatidelt.

  • Samsung VR9300 imemisvõimsust võrreldi juhtivate robottolmuimejatega üleilmsel turul 2016.a. märtsi seisuga. Tuginedes ettevõttesisestele katsetele. * *Võrreldes Samsungi traditsioonilise mudeliga VC-LSS90. *Ettevõttesiseselt katsetati Samsung VR9300 ja Samsungi tavalist tolmuimejat VR107F1UCAC.

  • Select & Go™ koostab nutitelefoni rakenduse abil kaardi kogu majast. Nii saad anda igale ruumile oma nime, et määrata alad, mida soovid puhastada.

    Põhjalik skannimine ja nurkade puhastamine

    Püüab kinni tolmu ja väldib filtri ummistumist

    Kontroller Point Cleaning™ võimaldab juhatada tolmuimeja puhastama konkreetseid alasid või tolmuseid kohti. Lihtsalt suunake valgus kuni 1 meetri kaugusele VR9300 ette ja tolmuimeja alustab valgusele järgnedes puhastamist.

    Kõige laiem hari* puhastab suuremad alad kiiresti ja tõhusalt. See on 311 mm lai ehk ligi 107 mm laiem tavalistest 204 mm laiusega harjadest ning puhastab seetõttu kiiremini.

    Easy Pass™-rattad ületavad kergelt enamiku takistusi, nagu näiteks uksepiidad, nii et seade jätkab tööd, kui Sind pole kohal. Korpus on nüüd põrandast 20 mm kõrgemal, mistõttu selle kinnijäämine millegi otsa on vähem tõenäoline.

    Kaardistab toad, et valida optimaalne puhastusteekond

    Juhi seda läbi oma nutitelefoni, kui oled kodust eemal

    Spetsifikatsioonid

    must

    250 W

    78

    250 / - W

    42,9 W

    Robottolmuimeja

    Konteiner

    0.7

    1000

    Li-ion

    4.9 kg

    0.475 cm

    13.5 cm

    36.2 cm

    37.8 cm

    13,5 x 38 cm

    Wi-Fi control, pult, visionary mapping, eelseadistus kindlatel nädalapäevadel töötamiseks, tolmusensor, Auto/Manual/Max/Sport/Turbo tööreziimid, cyclone force hari

    Aku

    4

    Uus

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.