Robottolmuimeja Sencor SRV1000SL, must/hall 890800149

Robottolmuimeja Sencor SRV1000SL, must/hall 890800149 Sencor

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119,95 €
159,95 €
Säästad 40,00 €
-25%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ideaalne lamineeritud, puidust ja parkettpõrandate ning linoleumi, põrandaplaatide jne puhastamiseks.
Töötab väga vaikselt ning kokkupõrke vältimiseks on varustatud sensoriga.
Kaks pöörlevat külgharja tagavad täiusliku puhastamise nurkades.
Mop-funktsioon spetsiaalse antistaatilise sulgharjaga (komplektis).
Väga lihtne ühe nupuvajutusega juhtimine.
Andurid trepil kukkumise vältimiseks.
Tööaeg kuni 80 minutit ühe laadimise kohta.
Intelligentne disain, mis takistab rataste blokeerumist karvade või kaablite poolt.
Eemaldatavad põhirattad hõlbustavad puhastamist.
Võib liikuda kuni 1 cm kõrguste lävepakkude (ilma sulgharjata!).
Oleku indikaatortuli tolmuimeja korpusel.
Laadimise ja nõrga aku märgutuli.
Tehniline informatsioon
Aku: 1500 mAh, 14,4 V, Li-Ion (täis laetud umbes 3 tunni pärast)
Võimsus: 15 W
Imemisvõimsus: 10 W
Müratase: 65 dB
Mõõdud (laius × sügavus × kõrgus): 280 × 280 × 75 mm
Kaal: 2,5 kg
Komplektis sisaldub: Sencor SRV 1000SL põhiseade (kaasas aku), sulgharja-hoidik (osa robotist), sulghari, laadija adapter, filter ja tolmukonteiner (200 ml).

Prahi korjamine harjastega: +
HEPA filter: +
Virtuaalne sein: +
Konteineri täituvuse märguanne: +
Takerdumisvastane süsteem: +
Mõõdud: 7,5 x 28 cm
Kaal: 2,5 kg

Spetsifikatsioonid

2.5 kg

Jah

Robottolmuimeja

Konteiner

15

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.