K&M Group Vacuum cleaner bags for Daewoo KM-D03 (4pcs) 890129962

K&M Group Vacuum cleaner bags for Daewoo KM-D03 (4pcs) 890129962

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
5,05 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: K&M Group Product code: KM-D03 Type of bags - syntetic bags; pack included: 4 bags Suitable for: AFK BS 1500 CLATRONIC BS 1212 DAEWOO FORTIS RC 3306 FB RC 470 POLLEO QUIET RC 3306 FR RC 480 RC 220 L RC 3308 MR RC 505 RC 220 R RC 330 FR RC 700 RC 300 RC 350 RC 7005 B RC 3004 RC 360 RC 7005 S RC 3005 RC 3704 F RC 805 RC 3006 B RC 3705 FB RC 805B RC 305 RC 370 B RC 805H RC 3106 BL RC 371 L RCG-100 CR RC 3106 BR RC 371 R RC-L 381 B RC 3106 GR RC 400 RC-L 381 BL RC 320 RC 4005 RC-L 381 R RC 3204 RC 4006 B RC-L381W RC 320 B RC 400 B SIŁA CISZY RC 320 F RC 410 DE SINA BSS CH 806 Max Mobil 1400e blau Max Mobil 1400e metallic E-MATIC E 952 ST 018 LLOYDS 628/266 865/344 865/842 MEDION MD 5729 MELISSA VCC 16 MORGANS Cyclone 13508 NOVAMATIC KST 1000 STS 716 E SALCO Caddy STC 150 TRISA Crazy Clean 9060  

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.