Philips s-bag FC8021/03 tolmuimeja lisa ja tarvik 890741021

Philips s-bag FC8021/03 tolmuimeja lisa ja tarvik 890741021 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
9,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

s-bag® Classic Long Performance
Pikem töövõime, parem filtreerimine

Tolmukotid, 4 tk
Üks standard sobib kõigile
50% pikem eluiga
15% parem mahutavus

Universaalne standard, et valikut oleks lihtne teha
Philipsi originaaltolmukotti s-bag saab kasutada kõigis Philipsi ja Electroluxi kontserni (Electrolux, AEG, Volta, Tornado) tolmukotiga tolmuimejates. Lõpetage lõputud õige tolmukoti otsingud ja tehke lihtsalt valik s-bag® logo kasuks

50% pikem eluiga traditsiooniliste paberist tolmukottidega võrreldes
s-bag® Classic Long Performance peab vastu 50% kauem kui traditsioonilised paberist tolmukotid. Koti spetsiaalne sünteetiline materjal ja 15% parem mahutavus tagavad optimaalse õhuvoo, et säilitada tolmuimeja imemisvõimsus pikemaks ajaks.

Filtreerib 99% peenest tolmust
Selle tolmuimejakoti sünteetiline materjal filtreerib 99% tolmust ja osakestest. See filtreerib õhku tõhusamalt kui tavaline paberist tolmukott ja aitab teil vabaneda õhus esinevatest osakestest, nagu näiteks allergeenidest.

TÜV sertifikaat tagab usaldusväärse tulemuse
TÜV Rheinland Group katsetas sõltumatult s-bag® Classic Long Performance tolmukotti ning väljastas sellele sertifikaadi.

Hügieeniline sulgemissüsteem tagab mugava äraviskamise
Tänu Philipsi tolmukoti s-bag® patenteeritud sulgemissüsteemile on seda lihtne ära visata ilma sodi tekitamata – kotis olev sodi ei pudene sellest välja.

Ülivastupidav sünteetiline materjal, valmistatud Rootsis
s-bag® Classic Long Performance tolmukott on valmistatud ülivastupidavast sünteetilisest materjalist, mis on toodetud Rootsis.

Ühilduvus:
PowerLife
FC8320 - FC8329
FC8450–FC8459
PowerGo
FC8240 – FC8246
FC8293 – FC8296
FC8250
FC8253
FC8289
Performer Compact
FC8366 – FC8367
FC8370 – FC8379
FC8383 – FC8389
PerformerActive
FC8563
FC8574 – FC8579
FC8584 – FC8589
Jewel
FC9050–FC9079
Performer
FC8680 – FC8682
FC9150 – FC9179
PerformerPro
FC9180 – FC9199
Performer Expert
FC8720 – FC8728
Performer Silent
FC8741
FC8743
FC8745
FC8779 – FC8786
Performer Ultimate
FC8921 – FC8925
FC8941 – FC8957

Spetsifikatsioonid

4 tk

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.