Tolmuimeja Electrolux, ESP7GREEN 890398588

Tolmuimeja Electrolux, ESP7GREEN 890398588 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Silence Pro System™ vaiksemaks koristamiseks
Müravaba koristamine. SilentPerformer™ on loodud vaikust silmas pidades. Müravabaks optimeeritud mootor koos korpuse erilise konstruktsiooni ja uue vaikse otsakuga DustPro™ tagab vaiksema koristuse – ilma jõudluses järeleandmisi tegemata.

Multi Room System™ vaevatuks puhastamiseks ühekorraga
Katkestusteta puhastus – kõik toad puhtaks ilma pideva juhtme sisse- ja väljatõmbamiseta. SilentPerfomer(TM) juurde kuulub eriti pikk 12 m ulatusega juhe, mis võimaldab teil liikuda toast tuppa tööd katkestamata – lihtne, aga oluline detail.

360° Motion Technology™ hõlpsaks ligipääsuks ümber nurkade
Kõik need pisikesed asjad meie kodudes pakuvad kodutunnet, aga need teevad koristamise keerulisemaks. Seetõttu on PowerForce™ varustatud väikeste ratastega, mis on ideaalsed esemete ümber puhastamiseks ja teevad muidu rasketesse kohtadesse pääsemise lihtsaks.

Tehnilised andmed:
•Väljuva õhu filter : pestav Hygiene Filter 12
•Mootori filter : tavaline mootorifilter
•Tolmukoti täituvuse indikaator : mehaaniline
•Tolmukoti tüüp : s-bag classic long pergormance
•Tolmukoti maht, l : 3,5
•Põrandaotsik : DustMagnet Silent
•Torud : teleskoop - roostevabast terasest, lukustiga
•Toitejuhtme kerimine : on
•Tooteomadused : Tooteomadused
•Müratase IEC 60704-3, dB(A) : 70
•Maksimaalne mootori võimsus, W : 650
•Tegevusraadius, m : 12
•Netokaal, kg : 5.82

Spetsifikatsioonid

5.8 kg

238.0 cm

441.0 cm

293.0 cm

-

9 m

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.