Tolmuimeja Electrolux PowerForce EPF62IS, tumesinine + kingituseks tolmukotid E201S 4 tk pakis 903931454

Tolmuimeja Electrolux PowerForce EPF62IS, tumesinine + kingituseks tolmukotid E201S 4 tk pakis 903931454 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109,95 €
159 €
Säästad 49,05 €
-31%
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tolmuimeja Electrolux PowerForce EPF62IS

• Tõhus mootor koos DustPro otsakuga - saab puhastada nii vaipu kui ka kõvasid pindasid • Varustatud väikeste ratastega, mis lihtsustavad tolmuimeja manööverdamist • Tolmukotivahetus on imelihtne • Reguleeritav võimsus.

Võimsus 800W
A energiaklass
Tööraadius 9 m

360° Motion Technology™ hõlpsaks ligipääsuks ümber nurkade
Kõik need pisikesed asjad meie kodudes pakuvad kodutunnet, aga neid on raske puhastada. Seetõttu on PowerForce™ varustatud väikeste ratastega, mis on ideaalsed esemete ümber puhastamiseks ja teevad muidu rasketesse kohtadesse pääsemise lihtsaks.

180° Access™ kaas hõlpsaks juurdepääsuks ja tolmukoti kiireks vahetamiseks
Muuda tolmukoti tühjendus lihtsaks, kiireks ja puhtaks. 180° avanev kaas võimaldab täieliku juurdepääsu tolmuimeja sisemusele – nii võtab tolmukoti kohaleasetamine vaid mõne sekundi.

Pestav H12 filter
•Teleskooptoru
•Kummiribad
•Eesmine käepide
•Käsitsi võimsuse reguleerimine
Puhastustõhusus: Vaip: B
Puhastustõhusus: Parkett: A
__________________

Kingituse info:
Sisaldab 4 tk s-bag Classic Long Performance tolmukotte. Väärtus 14.95eur.

Spetsifikatsioonid

Tolmukotiga

Tolmukott

3.5

Jah

800

9

Jah

A

27.5

A

A

B

tumesinine

6.02 kg

23.8 cm

44.1 cm

29.3 cm

-

9

Kaasa kingitus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.